środa, 10 września 2014

NYX HD Concealer Cache-Cernes MAM I JA!!! :)

Witajcie, 
dołączyłam do grona szczęśliwszych posiadaczek korektora cuda firmy NYX
Odcień jaki wybrałam to CW02.


Zaskoczyła mnie dość płynna konsystencja... ale krycie rewelacyjne... Pierwszy raz jak go użyłam byłam po "zarwanej nocy", wory pod oczami osiągnęły maksymalne rozmiary i ten korektor poradził sobie z nimi rewelacyjnie, jest na prawdę HD!!! Do tego nie zmienia w ciągu dnia koloru, trzyma krycie. Jedyne co zauważyłam to potrafi się zebrać w zmarszczkach, ale już po pierwszym "roztarciu" problem znika.







Zastąpiłam nim mój ulubiony COLLECTION 2000 LASTING PERFECTION  w kolorze FAIR 1.
Na zdjęciu poniżej macie oba korektory, na pierwszy rzut oka COLLECTION  jest jaśniejszy ale wierzcie ciemnieje na skórze po jakimś czasie, nawet utrwalony pudrem.


Do tego jak widać, jak zawsze, literki z opakowania się wytarły.

Coś czuje że NYX nie będzie jednorazowym zakupem, W cenie 29,90 to naprawdę świetny korektor.
POLECAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz