piątek, 25 kwietnia 2014

Apteczne zakupy DUAC i LA ROCHE-POSAY

Witajcie,
od wielu lat borykam się z przebarwieniami, regularnie na wiosnę i na jesieni (2 razy) chodzę do dermatologa na zabieg peelingu kwasem pirogronowym. Za ok. dwa tygodnie wrzucę fotki przed i po.... ale nie o tym chciałam...
Przy okazji poprosiłam Panią doktor o receptę na żel DUAC - dla mnie rewelacyjny na pozbycie się punktowych niespodzianek. Żel jest bardzo skuteczny i warto na niego wydać 30zł (tania sieciowa apteka) ale ma jedną ważną wadę.... jest ważny tylko 2 miesiące po otwarciu!!! Nie ma opcji żeby go zużyć w całości... ja poprzednie opakowanie wyrzuciłam w połowie pełne a używałam zdecydowanie dłużej niż 2 miesiące.


Ostatnio mam spore problemy z cerą, przeszukiwałam neta na lewo i prawo co by znaleźć złoty środek na: mega świecenie w strefie T i mega suche policzki, przebarwienia po słoneczne i po krostkowe, rozszerzone pory, zaskórniki itp itd....  najbardziej zainteresował mnie EFFACLAR DUO+ LA ROCHE POSAY i tak mi się wydaje póki co najlepszym rozwiązaniem na moje problemy. Poszperałam w aptekach internetowych ile kosztuje, ok. tragedii nie ma, stwierdziłam że podpytałam się również w moje taniej aptece i okazało się że tu dostane najtaniej. Mało tego dopłacając 7zł dostanę EFFACLAR OCZYSZCZAJĄCY ŻEL DO SKÓRY TŁUSTEJ I WRAŻLIWEJ 125ml, grzechem byłoby nie skorzystać... więc wzięłam zestaw promocyjny za 51,00zł:




Nie wiem jak Wy, ale ja często w aptekach sieciowych proszę o próbki różnych nowości... Tym razem poprosiłam o:


Ubolewam jedynie że nie dostałam najjaśniejszego koloru, ale spoko na lato będzie w sam raz.
I już bez proszenie dostałam również:


Już kiedyś korzystałam z tej książeczki z kartą na prezent. Nie dosyć że książeczka zawiera próbki to jeszcze przy okazji najbliższych zakupów któregoś z produktów LA ROCHE-POSAY, ja mam już wybrany suchy krem z filtrem 50+, dostaniecie zestaw mini produktów:


<TU> przypominam Wam co dostałam w poprzednim pudełeczku prezentów. Kremem jestem zachwycona, piankę mam zużytą w połowie - idealna na wyjazdy, działa rewelacyjnie, skusze się na pełnowymiarowe opakowanie, woda termalna nie dawno zużyta, też na wyjazdach, na co dzień używam tej z URIAGE, uważam że jest lepsza.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz