sobota, 7 września 2013

I like it so much :) GOLDEN ROSE RICH COLOR

Witajcie,
dziś chciałam się z Wami podzielić moimi pozytywnymi odczuciami o lakierach GOLDEN ROSE COLOR RICH oraz JOLLY JEWELS

Jestem w posiadaniu przepięknego różowo-fuksjowego w kolorze 09 COLOR RICHE. 
Lakier posiada fantastyczny szeroki pędzelek, który bardzo sprawnie pokrywa płytkę paznokcia. Prawdą jest, że wystarczy jedna warstwa aby bez smug i prześwitów ładnie pomalować paznokcie.
Przy nałożeniu dwóch warstw jak dla mnie za długo schnie i mimo utwardzacza łatwo zrobić sobie kuku, a żadna z nas chyba tego nie lubi :)
Lakier jest naprawdę trwały, gdyby nie zrosty mogłabym go nosić a nawet z tydzień...
POLECAM :)




Jestem również w posiadaniu dwóch lakierów z serii JOLLY JEWELS. Piękne różowe kropki które prezentowałam już w jednym z wcześniejszych postów, oraz tzw. MAKI czyli cudne czerwone oraz czarno-szare kropki na mlecznym podkładzie. Oba lakiery wyglądają bosko jako dodatek np. na jednym paznokciu lub dekor na kolorowym tle.
Jedyny minus tych lakierów to zmywanie. Ja zakupiłam sobie zmywacz w gąbce i zanurzam na dłuuuuższą chwilę w nim palec.

Ogólny plus tych lakierów to cena 8-10zł. Naprawdę warto.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz