wtorek, 14 stycznia 2014

DENKO - pielęgnacja włosów

Witam,
poniżej przedstawiam opis ostatnio wykończonych przeze mnie kosmetyków do włosów.



Szampony:
L'OREAL ELSEVE ARGANINE RESISTX3 Szampon wzmacniający do włosów osłabionych z tendencja do wypadania. 400ml
Szału nie ma, zwykły szampon, dobrze się pieniący, fajnie pachnący, standard z tej półki cenowej, nie zauważyłam żeby jakoś specjalnie wpłynął na kondycje moich włosów a już na pewno żeby mi mniej wypadały. Kupiłam go w promocji w Naturze w jakieś dobrej cenie której już nie pamiętam. Bardzo wydajny, miałam wrażenie że nigdy się nie skończy.

IRENA ERIS PHARMACERIS H-KERATINEUM - Skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych z tendencją do wypadanie i przetłuszczające się. 250ml
Bardzo dobry szampon. Mimo iż farbuje włosy i są bardzo suche wręcz sianowate to mam przetłuszczającą się skórę głowy więc szampon dobieram do skóry głowy a odżywkę do włosów. Szampon jest naprawdę gęsty przez co bardzo wydajny. stosując się do sposobu użycia na opakowaniu chodzi mi głównie o przetrzymaniu spienionego szamponu na włosach tak do 2 min. w moim przypadku dało efekt. To jest moja 3 butelka, stosowany regularnie naprawdę zmniejsza wypadanie włosów oraz przetłuszczanie się skóry głowy.
Ja swoje szampony kupuję w aptece internetowej www.aptekagemini.pl tam są tanie i prawie zawsze dostępne, czego nie można powiedzieć o aptekach stacjonarnych. Kupuję je w cenie do 21zł.

Odżywki:
L'OREAL ELSEVE TOTAL REPAIR<5 NATYCHMIASTOWA MOC 200ml
Nie będę się tu rozpisywać gdyż tej odżywce poświęciłam oddzielny post klik . Dla mnie jest to MUST HAVE jeżeli nie mam czasu trzymać odżywki na włosach.

ORIFLAME NATURE SECRETS do suchych i zniszczonych włosów PSZENICA I KOKOS 250ml
Bardzo dobra odżywka. Szybko nawilża włosy. Po jej użyciu nie mam problemu z rozczesaniem, długo pozostają miękkie, nie przetłuszczają się szybciej, nie są obciążone. Zapach utrzymuję się naprawdę długo.
Kupuję ją w promocji do 10zł.


BATISTE SUCHE SZAMPONY - używam często, kupuje różne. Ratują życie, polecam każdej zabieganej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz