czwartek, 20 marca 2014

SEPHORA nowe za stare -40%

Hej,
ja już skorzystałam. Nie planowałam, samo wyszło :)  akurat pierwszego dnia promocji :)
Za starą pomadkę upolowałam:



To mój pierwszy CC krem, i trafiłam nie najgorzej. Krem aplikuję pędzlem, najpierw pierwsza warstwę, jak lekko zastygnie nakładam drugą. Osiągam przez to naprawdę ładne krycie. Mam kolor BEIGE. Nie wytrzymuje się na twarzy 12-16h ale do noszenia "po domu" na co dzień jest w sam raz. Mógłby bardziej rozświetlać.



Natomiast jestem mega zachwyconą kredką Jumbo. Posiadam odcień 04 TAUPE.
Używam jej do podkreślenia dolnej powieki, jest do tego cudowna, pięknie rozświetla powiekę. Jej odcień to perłowy jasny brąz/fiolet wpadający w szarość... trudno określić ale dodatkowo fajnie współgra z cieniami w kolorze cappuccino, szarości, jasnego brązu, delikatnego fioletu.

Krem kosztował 69zł a kredka 45zł. Po rabacie kredkę mam za friko :) Lubię takie zakupy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz