niedziela, 24 sierpnia 2014

Zestaw dzięki któremu mam spokój na tydzień :)

Witajcie,
poniżej zestaw przy pomocy którego manicure zrobiony w niedzielę przetrwa do ..... następnej niedzieli :)




Z standardowego zestawu odpadł odżywka, zastąpiłam ją lakierem bazowym ESSENCE STUDIO NAILS 24/7 NAIL BASE - w opisie: "ten jedwabisty lakier bazowy zapewnia niezwykłą długotrwałość wszystkim lakierem (tak jest napisane). chroni przed zabarwieniem paznokci oraz wypełnia nierówności" Podpisuję się pod tym w 100%.

Nowość wśród moich lakierów, rewelacyjny jakościowo, świetny pędzelek... GOLDEN ROSE RICH COLOR nr 17. W rzeczywistości jest bardziej pomarańczowy. Wierzcie zrobiłam wiele zdjęć i na wszystkich jest dziwnie malinowy, tak samo CATRICE 06 Call Me Princes też nie jest aż tak różowy.

Przed nałożeniem czegokolwiek używam jeszcze już wcześniej opisywany:



Podsumowując Odtłuszczacz, baza, lakier (obojętnie jaki) TOP MÓJ UKOCHANY BETTER THAN GEL i na tydzień mam spokój i nie żebym specjalnie jakoś się oszczędzała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz