piątek, 9 sierpnia 2013

ANTHELIOS XL 50+ La Roche-Posay

Jak wiele z Was ja również borykam się z przebarwieniami skóry powstałymi na skutek wystawiania buźki na słońce. Mimo używania kremów z filtrem o faktorze min. 30 to i tak przebarwienia się uaktywniają. Rozpoczęłam kurację z ACNE - DERM ale o tym szerzej i później.

No ale w sumie chciałam o kremie/żelu od La Roche-Posay. Kilka tygodni temu przy okazji zakupu pomadki ochronnej tej firmy odebrałam "ZESTAW PREZENTÓW DO SKÓRY WRAŻLIWEJ" o składzie jak poniżej na zdjęciu.




Od razu moją uwagę przykuł Żel-krem do twarzy suchy w dotyku o faktorze 50+, miniaturka 3ml.
Zaaplikowałam go na oczyszczoną skórę i faktycznie po chwili moja skóra przy dotyku wydawała się jakby nic na nią nie nałożono. Nie pozostał też biały film. Uradowana nałożyłam na niego swój ulubiony krem lekko rozświetlający BIELENDA PROFESSIONAL z kwasem hialuronowym, którego faktor to tylko 15, na to podkład Almost Powder Clinique i moja twarz wyglądała super. Produkt z La Roche-Posay posiada właściwości matujące, więc skóra przez kilka następnych godzin trzymała się w ryzach. 
Moje szczęście nie trwało długo gdyż miniaturka szybko dała znać o swojej małej pojemności. Szkoda mi było kasy skoro na półce stoi Vichy Capital Soleil 30 matująca emulsja, więc obiecałam sobie że na przyszłą wiosnę czym prędzej do apteki po to cudo.

Często robię zakupy w aptece internetowej http://www.aptekagemini.pl/, tak też stało się kilka dni temu.
Przy okazji większych zakupów dorzucają gratisy i nawet nie wiecie jak się ucieszyłam gdy otworzyłam pudełko a tam na samym wierzchu  Żel-krem do twarzy suchy w dotyku o faktorze 50+ La Roche-Posay :), miniaturka 3ml. 



Gorąco polecam pod makijaż...
A jaki jest Wasz ulubiony krem o wysokim faktorze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz