wtorek, 6 sierpnia 2013

Lakier do paznokci NAILS INC



Na pierwszy ogień z lipcowego GLOSSYBOX poszedł lakier do paznokci NAILS INC w kolorze Brook Street.
Do pełnego efektu użyłam:



  • jako podkład odżywka Sally Hansen  Miracle Cure
  • jako "ozdobnik" Golden Rose Jolly Jewels w kolorze 109
  • jako nawierzchniowy Essence Studio Nails better then gel nails top sealer - który uwielbiam, na pewno kiedyś rozpiszę się o nim bardziej 
Efekt:


Aplikacja nie należała do najłatwiejszych, z racji miniaturki pędzelek jest naprawdę mały i trzeba się nim namachać, mino iż moja płytka rozmiarów ogromnych nie jest; lakier smuży podczas malowania i gdzie nie gdzie musiałam domalowywać. W wyrównaniu pomógł mój ukochany better then gel i efekt końcowy wyszedł naprawdę fajnie.
A tak wyglądają pazurki 5-ego dnia po malowaniu. Jak dla mnie rewelacja! Żadnych odprysków, startych końcówek, zarysowań...



Wszystko fajnie tylko ta cena. Pełnowymiarowy lakier kosztuje 55 zł za 10ml, trooochę sporo.
Ten sam efekt otrzymuje używając LOVELY Gloss Like Gel w kolorze 156, który jest ciut jaśniejszy ale kosztuje tylko kilka złotych....

Miniaturkę zużyję z chęcią, a Wam jak przypadł do gustu NAILS INC?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz