poniedziałek, 5 sierpnia 2013

Czas zacząć


Czas zacząć...


Od dłuższego czasu zbierałam się z zamiarem dzielenia się z Wami opiniami na tematy które mnie interesują. 

Od kilku lat moją uwagę przykuwają tematy związane z kosmetologią, makijażem oraz innymi tematami pokrewnymi.
Moje zainteresowanie rozpoczęło się od poszukiwania w internecie rozwiązań służących poprawie mojego stanu skóry. Potem zaczęły się "podglądania" makijaży, recenzji kosmetyków, porad związanych z modą itp. Wiele blogów pomogło mi odnaleźć własny styl...
W chwili obecnej nie wyobrażam sobie dnia bez zajrzenia na ulubione blogi kosmetyczno-makijażowo-lifestylowe... Znajduję w nich wiele wiedzy, inspiracji oraz cennych porad. Stąd chęć dzielenia się własnymi doświadczeniami, które mam nadzieję będą dla Was interesujące.
Serdecznie zapraszam.
Cassia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz