poniedziałek, 5 sierpnia 2013

GLOSSYBOX Lipiec - mój pierwszy... na pewno nie ostatni

W minionym tygodniu otrzymałam mój pierwszy GLOSSYBOX.
Ekscytacja po wizycie kuriera była niczym radocha z prezentu gwiazdkowego....

Moje pudełko zawierało dwa pełnowymiarowe produkty:

  • BEAUTY BIRD - Żel do stóp FLY HIGH!
  • TOŁPA - Dermo face, hydrativ, nawilżający krem żel odprężający pod oczy
Oraz miniaturki:
  • ARTEGO - Odżywka nawilżająca AQUA PLUS
  • LIERAC - Emulsja INTIATIC
  • NAILS INC. - Lakier do paznokci, kolor Brook Streek





No i oczywiście prezent - Chłodząca maska na oczy.

Pudełeczko spełniło moje oczekiwania, naczytałam się na innych blogach te ochy i achy na jego temat i w pełni się z nimi zgadzam. Szczególnie ucieszył mnie brak kremu AVON gdyż za nim nie przepadam, ten zestaw jak najbardziej mi odpowiada.
W następnych postach podzielę się z Wami opiniami na temat produktów. O części napiszę dość szybko gdyż zdążyłam się już z nimi zapoznać, pozostałą część typu kremy opisze później gdyż wolę swoja opinię nie opierać na kilkudniowej przygodzie.
Pozdrawiam
Cassia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz