wtorek, 8 kwietnia 2014

Co nieco z HEBE i NATURY

Witajcie,

podjechałam wczoraj do HEBE po piankę do włosów - mają teraz promocję -30% na kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów.

Nie obyło się również bez kolorówki :)

Oto co nabyłam:



PIANKA DO WŁOSÓW NIVEA VOLUME SENSATION - to już chyba 4 sztuka którą zakupiłam, póki co moja ulubiona, nie obciąża włosów i może nie tyle dodaje objętości ile włosy po niej nie opadają. a uniesione u nasady trzymają się nawet następnego dnia. Najlepsze efekty są jak używałam jej po odżywce NIVEA DIAMOND VOLUME ale o tym szerzej przy okazji denka bo odżywka mi się już skończyła.

ZIAJA BLOKER ANTY-PERSPIRANT - na początku miesiąca opisywałam moje rozczarowanie ZIAJĄ ACTIV - wróciłam do BLOKER'a, uważam że nie ma sobie równych.


LAKIER CARTICE CRUSHED CRYSTAL 06 Call Me Princes - ostatnio na blogach najczęściej pokazywany lakier z Catrice. Zapowiada się słodko, pomalujemy, pokażemy, ocenimy. Póki co nadal zakochana jestem w lakierze z serii limitowanej CELTICA 01 Paralilac <pisałam tu>

CATRICE POMADKA ULTIMATATE ULTRA SHINE 200 Get The Nudes Paper! - To moja druga pomadka z Catrice, pierwsza CATRICE ULTIMATE COLOUR 030 Ginger&Fred <OPISANA TU> pod względem trwałości zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie, więc chciałam spróbować czegoś jaśniejszego i błyszczącego na lato, no i po wymazaniu dwóch dłoni stanęło na tej. Pani która pomagał mi wybrać kolor lojalnie uprzedziła, że seria SHINE jest ciut mniej trwalsza ale kolor jest boski więc wzięłam.

DERMOMASK Maseczka nawilżająca - bardzo lubię maseczki z tej firmy a jakoś nawilżającej jeszcze nie miałam więc czas wypróbować.

No i nastawiłam się też na nową limitówkę z Essence a że w HEBE jeszcze jej nie mają pobiegłam do Natury, a tam..... a i owszem limitówka już na półce tylko puchy niesamowite i kupiłam tylko:

ESSENCE STUDIO NAILS BETTER THAN GEL NAIL - w dalszym ciągu mój ulubiony TOP. Nie wiem dlaczego nie mają go w HEBE.

KREDKA MY SECRET NR 19 NUDE SATIN TOUCH KOHL - ostatnio przewija się u KATOSU, która bardzo pozytywnie ją ocenia, wprawdzie mam taką kredkę z VIPERY ale jest twarda i ciężka do temperowania więc sobie podmienię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz