wtorek, 29 kwietnia 2014

Rossmann i Natura Promocje

Jak chyba wszystkie pobiegłam i ja :)
Nie zaszalałam bo i tak mam sporo kolorówki...



DROGERIA NATURA
Od lewej:
ESSENCE STUDIO NAILS BETTER THAN GEL NAILS - ja się uzależniłam, nie znalazłam lepszego... najlepszy TOP utrwalający lakier, do tego przyspiesza schnięcie lakieru

KOBO COLOUR TRENDS 303 PEACH PUFF - moja pierwsza pomadka z tej firmy i już wiem że nie ostatnia. Kremowa, trwała, choć przy noszeniu cały dzień wieczorem moje usta były lekko przesuszone. Wrócę po jaśniejszy kolor. Wyprodukowana dla Natury przez HEAN - to mnie zaskoczyło...

CATRICE SUN GLOW MATT BRONZING POWDER DARKER SKIN - wybrałam odcień do ciemniejszej skóry bo wydawał mi się chłodniejszy, w konsystencji jest lekko kremowy, jeszcze się nie malowałam, zobaczymy co to cudo potrafi...
Wyprodukowany w Polsce... ciekawe przez kogo?

Rossmann
LOVELY PUMP UP - już przestałam liczyć który to z kolei, jestem nim zachwycona, ciągle do niego wracam. Niby przeznaczony jest do wydłużenia rzęs ale dla mnie efekt pogrubienia jest fenomenalny, nie ma sobie równych.


 A POZA PROMOCJAMI:


SENSIQUE - ODTŁUSZCZACZ DO PAZNOKCI - zmywacze z tej firmy mnie nie powalają, ale o tym produkcie jest coraz głośniej i to w pozytywach. Kosztował nie całe 7 zł, zobaczymy jak się spisze

Pozostałe produkty to maseczki DERMIKA, które kupuję często i różne rodzaje oraz maseczka zwężająca pory z AA, która mimo mieszanych opinii u mnie akurat się sprawdza, stosuję ją najczęściej przed jakimś wyjściem kiedy chcę aby skóra była mniej "dziurawa", każda która ma rozszerzone pory wie o czym "mówię". Zauważyłam że po niej dłużej trzyma się podkład na twarzy. JA JĄ POLECAM. Ale jak z każdym kosmetykiem u jednych się sprawdza u innych nie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz