poniedziałek, 15 września 2014

Promocja +40% na KOBO w naturze a przy okazji jak zwykle ....

Witajcie,
podjechałam ostatnio do Drogerii Natura poszperać za czymś z KOBO i skorzystać z PROMOCJI -40% na tę markę. A oto co wylądowało w koszyku:







Krem i korektor kupione są trochę pod wpływem pozytywnych opinii Maxineczki :)


Skusiłam się na korektor / rozświetlacz KOBO Modeling Illuminator w kolorze 101  najjaśniejszym, lecz w połączeniu z podkładem Revlon CS do cery tłustej / mieszanej nr 180 wcale nie jest jakoś jaśniejszy.... no i to mnie z deka zmartwiło bo skoro "Modeling" to powinien być jaśniejszy co by rozświetlić strefę pod oczami. Duży plus za to że nie ma drobinek. Co do krycia nie jest najgorzej chociaż miewałam już lepsze... Jeżeli chodzi o trwałość to mam go na sobie ponad 10h i przypudrowany nie wymaga żadnych poprawek, trzyma się cały dzień.  Za cenę 10,19zł może być... chociaż póki co faworytem pozostaje NYX HD...




Krem MIXA przeciwzmarszczkowy i ujędrniający od 45 LAT... wiem wiem... brakuje mi jeszcze dycha.... ale cóż dużo dobrego słyszałam... Uwielbiam go za pompkę... za pierwszym razem podała mi bardzo dużo kremu i faktycznie jakoś czułam jego nadmiar na twarzy... pozostała taka lepka warstwa, która z racji iż jestem okularnicą trochę mi przeszkadzała. Krem nakładam nie przed samym snem bo długo się wchłania i zdecydowana część "poszłaby" ujędrniać poduszkę. Uwielbiam moją skórę rano... jest bardzo miła w dotyku, bardziej promienna... zobaczymy jak poradzi sobie z zmarszczkami ale o tym pewnie jak wyląduje w "denkach". Skorzystałam też z promocji i mam go za 23,99zł :)


Czas na róż od Pierre Rene Profesional w kolorze 02 Pink Fog. Kolorem bardzo mi przypomina róż z Borjuois 33 Lilas D'or z racji tych drobinek złota. O ile róż Bourjois jest bardzo twardy ten z Pierre jest bardziej kremowy i trzeba uważać nakładając go na pędzel bo bardzo przykleja się do pędzla nawet pod małym naciskiem czy muśnięciem. Ja za pierwszym razem zrobiłam sobie placki, ale że trening czyni mistrza, więcej pudru mniejsza ilość aplikowana i efekt zniewalający.





W zależności jak pada światło prezentuje się w bardziej różu lub bardziej złocie ale bez takich "bezczelnych drobinek"


Róż upolowałam za 18,99zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz