piątek, 21 marca 2014

DENKO - kosmetyki do włosów

Witajcie ponownie,
teraz opinie na temat kosmetyków do włosów.

O to co zużyłam w ostatnim czasie:



BIOSILK - jedwab do włosów
Od lat używam regularnie. Ratuje moje końcówki do włosów. Kupuję w Biedronce po ok. 4zł po kilka sztuk jak tylko się pojawiają. Dla mnie nie ma lepszego kosmetyku na szorstkie końcówki.

KALLOS KERATIN - maska do włosów 1L.
Co tu gadać bardzo dobra maska. Używam jej zawsze jak mam czas aby poleżała na włosach przynajmniej z 15 minut bo wtedy efekt jest najlepszy i długotrwały. Włosy po niej są lśniące, odżywione i co najważniejsze nie obciąża włosów i nie sprawia że szybciej się przetłuszczają. Jest bardzo wydajna. Przydałaby się pompka... No i ta cena chyba ok. 13zł... Na pewno do nie wrócę jak tylko pojawi się u mnie w HEBE bo ostatnio jej brak i ratuje się innymi drogeryjnymi, np.:

GARNIER ULTRA DOUX olejek z awokado i masło karite 
Bardzo dobra drogeryjna odżywka do włosów suchych i zniszczonych, do kupienia w promocji lub w Biedronce za ok. 5-6zł. Dobrze nawilża, odżywia, włosy po niej ładnie lśnią. Do używania na co dzień wystarczy. Mogłaby być w większym opakowaniu.

GLISS KUR Million Gloss
Jej poświęciłam oddzielny post, szału nie ma, nie kupię jej więcej. KLIK

ISANA Lakier do włosów o mocy 3
a raczej o żadnej mocy... Nie lubię hełmu na głowie więc staram się kupować lżejsze lakiery ale ten to chyba jest mega lekki bo utrwalenia to ja po nim nie miałam żadnego. Kupiłam go w promocji za chyba 8zł i to był mój pierwszy i ostatni zakup.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz